quantitat correcte (?)
Hola!
He vist molts cops que dius que el menjar complementari (berenar i mig matí) pot ser una peça de fruita o un yougurt... però què passa quan amb això no n'hi ha prou? et quedes amb molta gana? També dius que es tracta de no quedar-se amb gana (o algo així) llavors què? Una peça de fruita i un tros d'entrepà està bé o és massa? És que jo no sé les quantitats que estan bé o no ho estan i jo vull aprimar i em fa molta por a engordir...
Sara Bujalance

Hola! Si una peça de fruita o un iogurt per berenar/mig matí és massa poc, aleshores has de menjar quelcom més com un entrepà, o cereals, per exemple. Us poso com a exemple la peça de fruita o el iogurt com a àpats complementaris per a que no penseu que s'ha de fer un primer, segon i postres com es fa al dinar i al sopar. El més important és que mengis variat, equilibrat i que NO passis gana. Passar gana vol dir que el teu cos necessita nutrients i per tant se li han de donar. Quan deixem al cos passar gana, aquest aprèn a engreixar per tal de tenir més reserves d'energia, ja que veu que amb els aliments no li arriba prou. Menjant suficient i equilibrat el cos funciona bé i no engreixa. Molts petons!!