Que puc fer?
Holaa <3 Necessito ayuda :3
Doncs aver jo estic enamorada d'un noi...el vaig coneixer l'any pasat perquè anem ala meteixa clase i quan vam coemçar a parlar em va semblar kaajska però no m'agradava.... bno desprès de meos em vaig donar compte que m'agradava i molt, els dos erem molt amics i aprlaven cada dia al insti i tal... Llavors al estiu una nena li va dir lo que a mi em molava :/ desde aquell dia no em parla en persona ni res...i es per aixó :/ no etenc als tios.... bno ara crec que el tendria que olvidar però esk no puc jo:( porto 8 mesos ya enamorada...pero em vaig enamorar del que ell era amb mi i no de lo que es ara sabeu? Que puc fer?
Graciies <3 pd: m'encanta aquesta web kajskjs cada dia la miro :* un petonás <3
InterPersonal

Hola Nadia. Sóc l'Assumpta muns, psicòloga d'Interpersonal.
El fet que la teva amiga li digués que t'agradava potser el va fer tirar una mica enrera. Pot ser per diferents motius: perquè sigui tímid i vergonyós, perquè ja li estava bé el què hi havia i no estava preparat per sentir que hi havia algo més de la teva part, perquè realment no volia res més...Vés a saber. Totes maneres, si éreu amics, crec que li podries demanar, sense apretar-lo, a veure què li passa i a què és degut aquest canvi d'actitud. En quan al que em dius que n'estàs tant enamorada...potser sí que t'agradava i tenies ganes d'anar-lo coneixent però tampoc l'idealitzis. A les persones de vegades ens passa que allò que no tenim, és el què desitgem més, precisament perquè no ho tenim...i llavors ho idealitzem i ho magnifiquem més del compte. M'entens?. Un consell: intenta parlar-hi i quedaràs tranquila. I si no és possible, oblida-te'n i no hi donguis més voltes.
Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat