Consells?
Hola m'agradaria saber si hem pots donar algun consell per afrontar la tipica dieta abans d'estiu. Socu un noi que no esta gordo, pero si una mica rexonxo per la zona abdominal.
M'agradaria poder eliminar aquesta grassa en aquest 3 messos que tinc abans de que arribi l'estiu. Ara mateix vaig al gimnas sempre que puc a fer cardio per perdre calories i he deixat els dolços a l'hora d'esmorzar/berenar per cambiarlos per fruita.
Hem podries dir algunes rutines per fer al gimnas, exercicis per fer a casa o qualsevol consell que hem pugui funcionar?
Moltes gracias :3
Sara Bujalance

Hola! Pel que fa la dieta, no cal que en facis cap en concret de cara a l'estiu, el que has de fer és dur a terme uns hàbits alimentaris sempre (a l'estiu i a l'hivern), ja que és la única i millor manera de mantenir un bon pes. Una alimentació saludable consisteix en menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), repartit en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda). No et saltis cap àpat (això a llarg termini fa engreixar) i recorda la importància de menjar fruita i verdura a diari. Berenar fruita està molt bé (recorda que de tant en tant també pots menjar dolços, ja que consumits de forma moderada també formen part d'una alimentació saludable). Pel que fa a l'esport, és important fer-ne 3 cops a la setmana. Cardio està molt bé. Si vols alguns exercicis per fer a casa pots provar amb aquests:
Molts petons!!