angoixada... heey heey
hola!! be fa poc el noi que crec que m'agrada em va demanar per sortir, li vaig dir que si, però ara quan hi penso m'angoixo molt, tinc de dir que hi han moments en que m'agrada i penso "ay que be", pero d'aquests són pocs. tinc de reconeixer que estic passan per moment dificils, tinc bastans problemes familiars, i per 'colmo' estic començant a tenir problemes de salut, ja que em van fer un analisis pensan que tenia infeccio d'orina pero no, i ara no saben ben be que puc tenir, i ens han mig insunuat que segurament seran problemes de ronyó, en fi que parlan malament estic molt acollonida. penso que pode no estic en el moment exacte per tenir una relació, degut a tots els problemes que estic tenint i tal. necessito ajuda! que puc fer?
Moltes gracies per el teu temps i la teva resposta
PD: o sento per les faltes.
InterPersonal

Hola bonica!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per la confiança!
Realment no estàs passant per un moment fàcil, i és normal que estiguis preocupada, especialment pel tema de salut. Sovint, quan hi ha alguna cosa que ens preocupa, ens costa centrar-nos en les altres coses, i evidentment això pot afectar a la relació de parella.
Si sents que ara no és el moment per tenir una relació, no tens per què tenir-la. Et recomanem que parlis amb ell, explica-li la situació en la qual et trobes i aquests neguits que tens, explica-li com et sents i valora si vols continuar o prefereixes donar un temps.
Esperem que aquests problemes de salut no siguin res important i que aviat et trobis bé i amb forces per fer allò que et vingui de gust!
Una abraçada bonica i cuida't!
Mariona Busto
www.consultajove.cat