M'està marejan, ajuda'm sisplau!
Hola Elena!
Sóc la Cristina, visc a Barcelona i tinc 15 anys. Fa un temps, que em mola un noi del meu insti, ell es el tipic guaperas que tira la canya a totes, però no sé, ell m'agrada igual. Un dia, em va demanar que si volia quedar un finde per fer "algo" i vam estar parlant pel whats però al final ell no va poder, i això durant varies setmanes. Després, la setmana vinent em vaig desanimar a sac, perquè veia com ell abreçava a les altres ties i coses similars..I pasava de mi. Però avui jo estava a la taquilla i m'ha vingut per derrera i m'ha tapat els ulls, i jo intentava treure les mans i després he vist que era ell i m'ha fet com un tipus d'abreçada rara i ja esta...I un altre dia em va agafar els braços, i els va posar en els seus ombros, tot fican els seus a la meva cintura i em va apropar cap a ell, i em vaig apartar i després em va agafar de les mans...La cosa es que em desanimo quan veig que fa coses similars a les altres ties, però el que no entenc es perquè em va demanar per quedar a mi i no a les altres en les que els i pot tocar el cul, abreçar...Sisplau ajuda'm en aquest tema, però fes-me un favor, digue'm el que he de sentir, no el que vui sentir!
p.d: Sóc molt vergonyosa!:$
Moltes gràcies, espero la teva resposta aviat! un petó:*
InterPersonal

Hola Cris109. Sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
Així ho faré, et dirè el què penso...Pel què m'expliques aquest és el típic tio que li agrada tirar els trastos a totes les que pot. En resum, li agrada molt seduir, sentir-se admirat i tenir a les noies als seus "peus"...És com un joc per ells. Tampoc ho jutjo... si és que són sincers i no creen més expectatives de les que hi ha. També pot ser que sigui molt carinyós i li agradi el contacte físic amb les noies. De fet, poden ser les dues coses. Ets tu la que has de tenir clar què vols...De vegades vé de gust seguir aquest tipus de jocs, deixar-se portar i el què vingui vindrà, sense donar-hi més voltes ni patir. Però si el què vols és una altra cosa i no tens ganes d'entrar-hi perquè no et vols arriscar tu mateixa, ja saps què has de fer.
Espero haver-te ajudat. Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat