com l'espavilo?
Porto 4 mesos amb el meu nòvio, i encara que sé que m'estima perquè a moment m'ho demostra, també hi han moments que suda força de mi i no sé en general ja no és tant carinyós com abans, que no s'ho curra tant com al principi vamos. Jo ja he intentat parlar amb ell, però em diu que em queixo per tot, i que no em faci tantes olles perquè ell m'estima i punt. No sé que fer perquè se'n adoni que si segueix amb aquesta actitud m'acabarà perdent, estic tant colada per ell que qualsevol ultimatum sona super falç... no sé, ajudu-me porfi
InterPersonal

Hola Marietaaa!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Et recomanem que tornis a parlar amb ell, però canviant el teu discurs. Si realment a ell li sona com que t'estàs queixant contínuament, el que pots fer és mirar de dir les coses d'una altra manera. Parla-li de com et sents, de les coses que t'agradaria fer amb ell (fes-li propostes), dels canvis que has observat en la vostra relació (com era al començament i què ha canviat, i què podeu fer tots dos per millorar). Analitzeu si el tipus de relació que voleu és el mateix per a tots dos. Fixa't més en els petits detalls on ell et mostra que t'estima. Pensa que hi ha persones que estan constantment fent mostres d'estimació cap a l'altre, però en canvi hi ha d'altres que expressen els seus sentiments d'altres maneres i això no significa que no t'estimin.
Prova-ho novament i a veure si així aconseguiu que tots dos estigueu còmodes en la relació. Ja ens explicaràs!
Una abraçada Marietaaa!
Mariona Busto
www.consultajove.cat