estic molt gorda y super baixeta
hola
estic gorda
peso 43kg y medeixo 1,40 totom em diu el mateix q estic molt gorda y super baixa
tinc 11 anys no tinc pits ni la regla
sre baixeta y gorda per sempre?
petooooooooons!!!
p.d sou super bons segiu aixi
resdpone rapid o em donara algo
Sara Bujalance

Hola castellera.cat! No facis cas del que et diuen perquè estàs bé! A més, el més important no és el pes en sí, sinó la salut que tinguem en conjunt, per això és tant important menjar equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i fer esport habitualment, per mantenir un bon pes i una bona salut també. I molt molt important, encara estàs creixent, així que tingues paciència perquè encara has de fer-te més alta i el teu cos encara ha de madurar, t'ha de venir la regla, sortir el pit, canviar la forma del cos, etc. Així que tingues paciència mentre el teu cos creix, menja equilibrat, fes esport i passa dels que et diuen coses desagradables perquè estàs bé. Molts petons!!