M'agrada un noi, urgeent!
Estic enamorada d'un noi, encara que té un any menys que yo, pero esque no puc parar de pensar en ell, tot gira entorn a ell, pero no estic segura de si li agrado, em lia una mica...El problema més gros que tinc, es que a una de les meves milors amigues, també li agrada ell, i tampoc no estic segura de si a ell li agrada ella o jo. Ajuda si us plau!!!!!
Gràcies!
InterPersonal

Hola Arianator!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Quan estem enamorats d'algú sembla que el món s'aturi i que tot giri al voltant d'aquesta persona, però per sort aquest estat és transitori.
Pel que comentes a tu i a la teva amiga us agrada el mateix noi, però no sabeu què sent ell. Malauradament nosaltres tampoc ho sabem... l'única manera que tenim per saber-ho és preguntant-li directament a ell. Som conscients que no és fàcil, que fa vergonya, i que la incertesa en la seva resposta pot crear cert nerviosisme. Si no et veus en cor de preguntar-li directament a ell, pots intentar esbrinar-ho a través d'amics en comú.
Pel que fa a la teva amiga heu d'aprendre a gestionar-ho. Entenem que et preocupi, ja que pot posar-se en joc la vostra amistat. Pregunta't: què passaria si a ell li agradés ella? La vostra amistat es veuria afectada? I si és al revés, és a dir, que a ell li agradessis tu? És important que sigueu sinceres entre vosaltres, que us respecteu i us tracteu com us agradaria que us tractessin a vosaltres.
Què vagi molt bé bonica! Ja ens explicaràs!
Una abraçada,
Mariona Busto
www.consultajove.cat