Tinc greix!!
Hola, tinc un problema i es que per a la meva edat (14) i la meva altura(1.56) tinc el pes ideal (45kg), però després, em miro al mirall i em fico a plorar, fa uns anys que faig teles acrobatiques i necesito un bon fisic però per més que em mato a fer abdominals i flexions i fer només 2 menjars al dia, segueixo amb greix... no se que fer!! ajuda si us plau!
Sara Bujalance

Hola May! El teu pes està bé, així que no pots tenir tant de greix com dius tu. Sembla que el problema està en com et veus tu a tu mateixa, no en com ets realment, ja que el teu cos està bé. O sigui, el que està passant és que et veus amb més greix del que tens realment. Per una altra banda, menjar només dos cops al dia fa acumular més greix a mig/llarg termini que no pas aprimar. Això passa perquè si no mengem prou vegades al dia i suficient quantitat el cos "s'espanta" de rebre poc aliment i s'esforça per acumular més greixos perquè són reserves d'energia que necessita si no li arriba prou energia a través dels aliments. La millor manera de mantenir un bon pes i no acumular greix en excés és menjar de tot, variat, equilibrat, suficient (sense passar gana) i repartit en 5 àpats diaris (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda. Els complementaris poden ser una peça de fruita, per exemple). Molts petons!!