Noia :(
Bones adolescents.cat,
Hi ha una noia que veig al sortir d'anglès i em va cridar l'atenció des del primer moment. Molt guapa no ho es però sempre que penso en ella, sento com sensacions extranyes. Estic enamorat? Jo no he parlat mai amb ella però he parlat amb gent que la coneixen però tampoc són tan amics per dir-los-hi que me la presentin. He anat a una discoteca de la zona però no l'he vist mai. Aquest estiu anire a la Festa major del seu poble i m'agradaria almenys coneixer-la, sense correr. Si la veig que puc fer? Es una noia de la meva edat que la veig com a timida pero tampoc molt.
Siusplau ajudeume crec que es la tia de la meva vida.
InterPersonal

Hola Riki!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns i explicar-nos la teva història!
Tenir amics en comú sempre és un bon començament! Potser encara és massa d'hora per dir-los que te la presentin, però sí que pots anar coneixent més coses d'ella: el seu nom, si té parella, on estudia, quines coses li agraden, etc. Si vas agafant confiança, potser t'atreveixes a mostrar el teu interès perquè te la presentin, no creus? Si no ho veus clar, i saps el seu nom, sempre pots buscar-la per les xarxes socials, és una manera més fàcil de començar una conversa. De totes maneres el cara a cara sempre és més potent, i a vegades ens hem "d'empassar" la vergonya i fer un pas endavant.
Està molt bé que vulguis anar a poc a poc, sense córrer. Les coses ben fetes requereixen el seu temps. Així doncs, si coincidiu a la Festa major del seu poble, és una oportunitat perfecta perquè donis el primer pas. El que pots fer és presentar-te, mostrar-te tal com ets. Interessa't per les seves aficions, per les coses que li agraden, etc. De mica en mica us anireu coneixent més i tu mateix aniràs veient si aquestes sensacions estranyes que dius que sents, són enamorament o no.
Gaudeix d'aquests moments i d'aquestes sensacions que són úniques!
Una abraçada i molta sort Riki! Ja ens explicaràs com va evolucionant la vostra història!
Mariona Busto
www.consultajove.cat