mare insuportable
nestic ben tipa de la meva mare vai a 1 deso i esk no tinc ni mobil i no em deixa kedar is sempre em va dient k tregui bnes notes i tal i si no fai algo k li agradi minsulta fins a 1 punt on em diu puta
ara tinc novio i si el emu egrma sentera li explicara tot a la meva amre i mobilgara a tallar am ell i no puc perk mel estimo mol el meu germa va a 3
k puc fer perk no em protegeixi tan?
InterPersonal

Hola Anna!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per la confiança!
Normalment els pares volen el millor per als seus fills, els preocupa que no treguin bones notes, que s'ajuntin amb persones que no els agrada, etc. En aquest cas et recomanem que parlis amb ella, amb tranquil·litat. Busca un moment on els ànims estiguin calmats i explica-li com et sents, que no t'agrada que t'insulti ni que et falti el respecte. Parleu de quines són les coses que li fan patir, segur que hi ha aspectes en els quals tu pots col·laborar perquè ella no pateixi tant, i potser així no sentiràs tanta sobreprotecció.
Esperem haver-te ajudat! Una abraçada Anna!
Mariona Busto
www.consultajove.cat