ajuudaa
Hola, m'agrada unnoi hi hem estat sortint fis ara però poc pq em vist q lo nostre no funcionava i que no podiem seguir sen novios pero ahir em va demenar estar de lio jo vaig acceptar però això desta d lio com es no hi he estat mai???!!
InterPersonal

Hola Glavi!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per consultar-nos!
Doncs la veritat és que les normes les poseu vosaltres. Heu de consensuar conjuntament què significa per vosaltres estar "de lio". És important que ho parleu, ja que si no hi pot haver malentesos. Hi ha persones que volen estar amb d'altres sense compromís, això vol dir que poden tenir llibertat de mantenir altres relacions amb altres parelles, sense haver de donar cap tipus d'explicació, ja que així ho han pactat. Per tant, és important que establiu què vol dir per vosaltres estar "de lio" i veure si tots dos esteu d'acord amb les "condicions" que pacteu.
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat