familia...clar lo millor
Hola... gracies per tot el que feu ajudant a la gent.
El meu problema es basa en la meva familia.Tothom diu que tenir una familia es lo millor del mon pero quan hi ha problemes, no.
Tinc 4 germans.
El mes gran es diu ryan el segon amine el tercer sofiane y el cuart charly.
El ryan quan tenia 18 anys va coneixer una noia que li recomendava robarli als meus pares diners, joyes, no tornar durant 3dies a casa i tal...
Al cap dun any el ryan es va decidir czsar amb ella i els meus pares no van acceptar.
El ryan es va fugar.
Al 2002 quan encara jo no havia nescut el ryan es va plantar a la porta de casa apb la seva novia i un bebe als braços demanant als meus pares que li donin diners, casai treball
I aixi va ser el meu pare li va construir una super casa li va donar treball i tal...
Al 2012 el meu segon germa amine es va enamorar de la germana dela meva cuñada,casi es casen fins que els meus pares vanq dir no y aquesta vegada el meu germa amine al contrari del meu germa ryan va dir no.
El meu germa ryan esta enfafat perque lamine no ha comes els mateixos errors que ell.
Ara el meu germa amine es casara aquest estiu amb una noia super guapa i simpatica i el ryan no vol anar perque encara esta enfadat
Jo no puc mes perque aquesta situacio esta afectant a la relacio dels meus pares de tants problemes a mes dela crisis economica.
Ajuda siusplau
No puc mes.
InterPersonal

Bon dia Donut,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Entenem, amb la situació que expliques, que no ho estiguis passant bé. No ha de ser fàcil tot això que comentes. El que és important és que siguis conscient de què tu no pots fer res davant d'aquesta situació. L'únic que pots fer estar al costat dels teus pares, ajudar-los en el que puguis i que ells t'ajudin a tu a poder desconnectar al màxim de tot això.
No vulguis fer més del que està en les teves mans. És una situació que evidentment t'afecta però que, malauradament, la solució s'escapa del teu control.
Si veiessis que tot i així la situació et supera, demana ajuda, segur que a l'escola hi ha algun psicòleg que ve alguna tarda a la setmana que podrà escoltar-te i ajudar-te a gestionar aquesta situació.
Molt i molts ànims!