no puc ser jo
Gracies er tenir aquesst consultori!
Doncs a veure, tinc un problema i no se com solucionar-lo perque per mes que ho intento no puc. Tinc novio i es l'amor de la meva vida, lestimo moltissim i he sortit amb altres pero veig una gran diferencia als meus sentiments, mai havia estimat mai tant a algu.. bueno, el problema es que no puc obrirme, en el sentit dr per exemple, estic a casa iem moro per estar amb ell i si el tingues a davant no pararia dabrasa pero quan el tinc a davant doncs em tallo i no se perque.. perque jo vull estar be i no puc expressar tot el q sento per ell.. no em puc deixar portar. . Laltre dia ho vam fer per primera vegada i em vaig posar tant nerviosa que a part que em va fer molt de mal perq estava molt tensa i esque no puc expressaro el q sento per ell.. no puc i ho intento. Que em passa? Que puc fer?
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
És normal que estiguis així, moltes vegades quan ens agrada tant algú ens passa el que tu comentes! Quan no estem amb ell pensem en totes aquelles coses que faríem, i després, quan el tenim davant ens tallem i no podem fer ni una petita part del que havíem pensat.
Estigues tranquil·la, amb el temps això anirà passant! Si tens ganes de dir-li i demostrar-li el molt que t'agrada pots anar marcant petits reptes! No vulguis fer-ho tot de cop perquè és llavors quan ens bloquegem i no podem fer res. A poc a poc aniràs obrin-te una miqueta més, i amb el temps aquesta vergonya desapareixerà per complet!
Pots parlar amb ell, via xat si no et veus en cor de fer-ho cara a cara, pots explicar-li el que et passa, tal com ens ho has dit a nosaltres! Segur que ho entén! I qui sap, potser a ell li passa el mateix!!
Molts ànims!
www.consultajove.cat