SIUSPLAU CONTESTEU RAPID!!
Hola, ja se que aixó no ve del tema que tracteu però no se on ficar-ho. Explico; el meu novio d'aqui poc fa anys i nose que regalar-li... que es regala a un tio? siusplau ajudeume.
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Com que no coneixem al teu xicot ens és una mica difícil poder ajudar-te! Pots mirar de preguntar-li a algun amic en comú a veure si sap d'alguna cosa que li faci falta!
Si no sempre pots pensar tu en coses que li agradin i que puguis regalar-li: quines són les seves aficions? Fa algun esport? Alguna cosa del seu equip de futbol? Quelcom de roba que pugui necessitar o que li pugui agradar? Un moneder? Alguna cosa més personal, com una fotografia vostra o alguna cosa feta manualment?
Hi ha moltes coses que pots regalar-li! Dóna-li voltes! Estic segura que si ho fas amb il·lusió, li regalis el que li regalis li encantarà!
Una abraçada!
www.consultajove.cat