tira el bocata!
hola, mira una amiga meva sempre tira el bocata i la seva mare no ho sap jo la vull ajudar a que se'l menji pero ella no vol i el tira a la paperera i mira de que es el bocata per si la seva mare li prengunta i ahi de que era el bocata es que jo no men recordo molt be... i tambe lo fort es que per el de mati a casa no pren res mes que la llet ni galetas ni res siusplau contesteu es molt importat per ami
Sara Bujalance

Hola Anna! Entenc la preocupació que tens per la teva amiga, el que està fent pot acabar convertint-se en un problema tan gros com una anorèxia. Quan passa això és molt important que els pares sàpiguen què està passant per a que l'ajudin i evitin una anorèxia. Intenta parlar amb ella i animar-la a que expliqui a casa el que li passa amb l'entrepà, i si ella no ho fa, serà necessari que parlis tu amb els seus pares o amb els professors. Quan hi parlis, és possible que ella s'enfadi, però segur que després ho entén i ho agraeix, adonant-se de que ets una amiga de debò. Molts petons!!