no se quee fer!!!!
Holaaa,
tinc un problemmaaaaaa!!!! Mira quan va començar l'insti ens van fer seure en grups i jo em vaig fer molt amiga d'un noi. Ara ja fa temps que ens vam canviar de lloc pero continuem sent molt amics amics.Jo em pensava que li agradava pq em tractava diferentt a ls altres noies i sempre xeravem x el whats.... i fa poc q va vindre una altre nenaa a l'instii i aqsta nena li va demanar sortir i jo diria q li va dir q si, pro cada cop q li preguntoo diu "buenoo...". I quan m'en vaig enterar em vaig adonar q si q potser m'agradava una miquetaa ^^.Encara surt amb aqsta nena pro es veuu q ni s'han liat, ni san fet un pico ni res de res (buenoo tmb es noormal fem 1r). Quan dic res es RES, i donar-se d la mà. I encara continua parlant mes amb mi q amb ella. El problema es q ara entre ell i jo tot es una mica rarooo. HE pensat q si li demanes sortir ptsr em diria q sii pro jo no vull sortir amb ningu pq crec q somm molt joves encara i ¿Q fariem?. Llavors si li dic si vol sortir amb i dsprs li dic q noo qdara fatal, pro si no li dicc....
Crec q jo encar li agrado proo si fos aixi no sortiriaa amb aqlla altre nena noo?
Ajuda siusplaaau
PD: Peerdoo x ls faltes
InterPersonal

Hola Happy2742!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per explicar-nos la teva història!
Comentes que "crec que jo encara li agrado, però si fos així no sortiria amb aquesta altra nena, no?", però ell sap que a tu t'agrada? Malauradament no podem llegir el pensament dels altres. Pots exposar-li els teus sentiments sense que això impliqui que comenceu ja una relació, i més si tu no et sents encara preparada. No cal córrer, tot té el seu temps. Si ell vol estar amb tu, t'hauria de respectar i esperar el moment en que tots dos decidiu que és el millor. Tot i així, has de tenir present i has de respectar que ara ell té parella i ha decidit estar amb ella.
Una abraçada bonica!
Mariona Busto
www.consultajove.cat