Necessito ajuda.. estic confosa
Hoola! Aquest any he cambiat d'insti, al insti que anava abans m'agradava un noi pero ja estic farta de jo donarli molt i no rebre res a cambi per tant he decidit oblidarlo! en aquest nou insti me enamorat de un noi que no es pot dir que sigui molt guapo pero te aquell algu que nose que es pero m'encanta! som de classes diferents i em dona la sensacio que me mira quan paso per devant o aprop seu! el meu problema esk jo soc una mica timida i no el conec de res! le agragat al face pero no accepta.. m'encantaria coneixel per saber com es i ser amics i si pot ser algu mes.. Necesito ajuda perk nose com el puc coneixer!!
gracies!
InterPersonal

Hola, sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
El meu consell és que t'ho agafis amb calma. Saps prou bé per tu mateixa que a les persones tímides de vegades us costa fer el pas i necessiteu temps i tranquilitat per anar coneixent a l'altra persona. El fet que et miri quan passes a prop seu pot ser una primera senyal que s'hagi fixat amb tu. Pots fer el mateix amb ell, mirar-te'l, fer-li un petit somriure quan uns creueu, o aprofitar alguna ocasió on compartiu alguna estona a l'insti (estona de descans, sortides, etc.) per fer-li algun comentari en relació a qualsevol tema que us pugui interessar als dos. Paciència i sort!!!.
Gràcies per haver confiat en nosaltres.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat