El vull com novio o amic?
Hola bon dia!
Esque hi ha un noi a la meva vida, que és un any més petit que jo. Vam començar a parlar fa 2 anys. Després d'haver-me confessat de que m'estima l'any passat no sé que vull d'ell. Em fa vergonya quedar amb ell en persona, no el voldria com a novio, però crec que l'estimo, em tracta molt bé, sempre em diu que m'estima i jo al contrari poc. A vegades penso que m'he equivocat, altres vegades pensó que he fet bé.
No sé si el vull com millor amic o novio, si el tinc com amic després trobaré a faltar que em digui que m'estima moltíssim i que em repteixi que sóc perfecta per ell i tot tipus de coses. I si el tinc com nóvio, després pensaré que he anat massa ràpid i que no vull res amb ell i el faré mal.
A vegades ell, és una mica cursi, perquè comença a enviar-me fotos d'amor i frases i coses així... i de vegades m'agraden i altres em sembla una mica pesat.
I si decideixo deixar de parlar amb ell, després el trobo massa a faltar, moltíssim.
Ell i jo tenim una història. L'any passat, quan em va dir que li agradaba, temps després vaig descobrir que no era la única a la que ho havia dit, em vaig enfadar molt amb ell i vaig decidir deixar de parlar-li però no vaig aguantar gaire perquè el trobava massa a faltar.
Temps desprès em va dir que m'estimaba pero va començar a sortir amb una altre noia, em vaig enfadar moltissim i vam estar 4 mesos sense parlar però no podia parar de pensar en ell, així que el vaig obrir per whatsapp i ara estem be crec... No sé que fer... AJUDA!
Gràcies :)
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Primer de tot dir-te que el millor que pots fer amb aquests temes és no precipitar-te i valorar les coses amb calma i paciència.
El que has de valorar és: t'agrada com a possible parella? O simplement t'agrada com amic però t'omple molt que et digui que t'estima i coses boniques? A tots ens agrada sentir-nos especials i que ens diguin aquestes coses, però no hem de confondre això, amb voler estar amb aquesta persona. Pensa-ho bé!! És normal que si ell deixa de dir-te això, tu ho trobis a faltar, però no pots basar la teva decisió en això. Això amb el temps se't passarà.
Donat una mica més de temps, pensa en el que realment sents, com hem dit, més enllà de si trobaràs o no a faltar les seves paraules boniques, i quan ho tinguis clar, pren una decisió.
Molts ànims!
www.consultajove.cat