Pits petits
Hola bon dia!
El meu problema es que els meus petits són massa petits de lo normal, i voldria saber algun consell de que fer per que puguin augmentar perquè vull que creixin però de manera natural.
Agrairia que em responesis amb el consell, perquè tot alló de que has d'estar a gust amb tu mateixa i que el cos de cada noia és com és no em serveix de res. No ho dic en plan borde, però esque vull saber com fer que augmentin.
Moltes gràcies.
Adèu :)
InterPersonal

Bona tarda guapa,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Malauradament no hi ha cap truc per fer que els pits puguin créixer de forma natural. Els pits de cada persona creixen de manera diferent, i en un temps diferent, per tant, pot ser que els teus pits siguin petits, o simplement, estiguin tardant una mica més a desenvolupar-se. Tingues paciència, deixa que passi el temps i ells sols aniran desenvolupant-se al seu ritme.
Entenc que no et consoli el que diem de què "tothom ha d'agradar-se tal com és", però al cap i a la fi, no hi ha un consell més encertat que aquest, ja que com et dic, no trobaràs cap truc per fer que aquests es desenvolupin més o més ràpid.
Molts ànims!
www.consultajove.cat