ansietat? insomni? tot plegat és....
Hola!
A veure... jo farà casi 3 anys que tinc insomni..., i vaig al psicòleg de fa un any i he anat 2 cops al metge per això... sempre diuen lo mateix.. i res fa res...
també faig mindfulness...
i tinc bastanta ansietat tot sovint, també tinc atracons de menjar porcaries...
i últimament tinc una forta pressió al cap, i em fa por de que em vingui una embòlia o algo...
n'estic farta de no poder dormir..., quan s'acosta la nit se me'n va la son i em comença la pressió el pit, i com he dit últimament al cap, una cosa que és insuportable... què puc fer?
Gràcies!
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Ostres, doncs , carai! Fas moltes coses per l'insomni i no ha millorat. Jo et donaré una recomanació que a vegades ens saltem i és molt important!!!
Primer de tot has de fer una llista on apuntis coses que indiquin de quina forma fent o no fent alguna cosa podria empitjorar l'insòmni.
Et pot semblar estrany això que et demano, però el que passa i és molt important per solucionar una situació és, primer de tot, saber com empitjoraria. I llavors ho has de fer. Has d'empitjorar l'insòmni. T'has saltat aquest pas. Recorda la frase " si vols encarrilar una cosa aprèn abans a torçar-la una mica més"
Això és el que has de fer.
Eli Aulet www.interpersonal.cat