noi
Hola!!
Mireu el cas es que em vaig enamorar d'un noi 3 anys més gran que jo. li vaig dir que sentia coses per ell i em va demanar un temps, perque ara es volia concentrar en exàmens de 2n de bat. Respecto la seva desició i no el puc obligar a sortir amb mi. També hi ha un altre noi que ma demanat sortir dos cops i li e dit que no, educadament, però es molt pesat. Sempre m'obra pel wats i a vegades no el contesto (perque ami el noi que magrada no em contesta gaire, i això et fa sentir malament) però a vegades si el contesto perque penso com em sento jo quan no em contesta la persona que m'agrada, i això fa que el contesti pero esque es molt pesat. Nose que fer per estar a prop del noi que m'agrada ja que m'ignora bastant i no em valora. Les meves amigues diuen que men busqui un altre que em valori perque diuen que jo valg molt i el noi que mgarada no em mareix. Nose que fer, estic depre perque el noi que m'agrada l'any que be anira a la universitat i no ens veurem. Per mi es com si no el pogues tornar a veure mai més. Nose que fer necesito algun consell siusplau.
perdó per les faltes:))
Merci!
InterPersonal

Hola anònima,
Sóc la Laia Sala, gràcies per escriure'ns!
A veure, anirem a pams, perquè són dues situacions ben diferents.
Per una banda tens el noi que t'agrada. Tu li has confessat els teus sentiments i ell de moment t'ha demanat temps, oi? És genial que li respectis la seva decisió, com tu dius, no podem obligar a ningú a estar amb nosaltres! Però tu també has de ser prou valenta per posar-te un límit i no esperar-lo sempre. És a dir, quan temps esperaràs que es decideixi? Quin marge li dónes? Quin marge creus serà excessiu? Pensa-t'ho i rumia-ho bé.
Per altra banda hi ha el noi que li agrades. Tu li has dit que no estàs interessada en ell, però continua insistint. Està bé que tinguem empatia per les altres persones i evitem fer-los mal, però tampoc estem obligats a continuar al costat de persones amb qui no volem estar, oi? Doncs si no t'interessa, potser li hauràs de dir que seria millor que tallessiu la vostra amistat. Sigues educada però contundent.
Una abraçada
www.consultajove.cat