Consell siusplau :)
Hola! que tal? Bueno doncs, volia explicarvos una cosa. Fa unes setmanes he començat a sortir amb un noi, molt simpatic, graciós i molt kukii!! Aquest noi ja va ser novio meu l'any passat, i mai em pensava que em tornaria a agradar.Durant uns dies vaig començar a pensar massa en ell fins que em vaig acabar enamorant <3! La nostra relacio es perfecte! estem tot el dia parlan i fent-nos bromes. El problema és que els dos vam decidir explicarlis la nostra relacio nomes als nostres amics, perque la gent del nostre insti es molt cotilla, aixi que quan estem a classe actuem com a amics, pero sempre estem junts (obiament la gent suspita molt). El que volia dirvos era que em donesiu un consell per poderme llensar i ferli un peto, ja ens hem fet petons avans, l'any passat quan sortiem, pero durant aquests dies no ens hem fet cap, ja que la gent no sap del nostre amor i no ens podem donar petons davant de tots. Com puc fer per quedarme amb ell a soles i poder ferli un peto? No se, neceissito algun consell per aconseguiro!
Moltes graciiesss!!!!
Adeu! :)
InterPersonal

Hola Bianca,
Que bonica la història que ens expliques! Recuperar una antiga relació i veure que hi ha algunes coses que encara funcionen és fantàstic!
Pel què fa a mantenir-ho en secret.... entre tots dos haureu de parlar de quin creieu que serà el moment de fer-ho públic. Us haureu de posar d'acord, ja que és una cosa de dos.
I per estar a soles, no tinc prou coneixement del vostre dia a dia per fer-te propostes concretes, però sempre pots intentar quedar per acabar un treball, que t'acompanyi a casa, quedar a través de les xarxes socials a un lloc en concret.... A més, també és divertida aquesta situació, no? Fes-la interessant i juga amb ella! Pots muntar algun tipus de gimncana, per aconseguir trobar-vos sols alguna tarda... Les possibilitat són infinites!
Una abraçada!
www.consultajove.cat