Etapa nova
Bones,
Tinc 16 anys.
T'explico, he pensat començar una nova etapa de vida a millor per ser més social i més conegut i sentir-me més millor, em podries donar uns consells.
Tu dic durant aquest temps estat molt trist per a causa de problemes personals, i necessito ajuda per canviar com a persona per estar més millor per mi mateix
Gràciees ;)!
InterPersonal

Hola caseskases,
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
M'alegro molt que t'hagis proposat aquest canvi. Davant qualsevol repte és molt important la motivació i veig que a tu te'n sobra!
Però primer és necessari que ens coneguem i ens acceptem com som. Tots tenim alguns trets de la nostra personalitat que no ens agraden o que hauriem de millorar per relacionar-nos millor amb els altres, però és impossible buscar un canvi radical, perquè aniriem en contra de la nostra essència.
Per tant, et convido a buscar quins són els trets que t'agraden de tu i vols conservar (per potenciar-los) i quins t'agradaria canviar o millorar.
Proposa't reptes setmanals. Per exemple: "somriure a 3 persones del carrer cada dia", saber quin és el color preferit / afició / sèrie / dels companys de classe (pots proposar-te cada setmana interessar-te per 1 o 2 companys diferents). Veuràs com aniràs agafant confiança i et sentiràs més còmode.
Ja ens explicaràs!
Una abraçada
www.consultajove.cat