ens separem epr culpa del seu millor amic XD
olis
tinc 14 anys i estic sortint amb un noi pero el seu millor amic va per mi i esta fen k ell i yo en separem
e parlat amb els eu millor amic pero no em fa ni cas em diu k no fa res pero sempre esta tipu alex i anna (Yo i el meu novio) no durareu gaire i al watsap sempre em va dient wapa o coses aixi k puc fer perk noo ens distancii ami i a lalex???
InterPersonal

Hola anna,
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Entenc que estiguis preocupada, però és important que tu i la teva parella us tingueu confiança i us estimeu. Parla amb l'Alex i explica-li les teves preocupacions, així si ell ho sap, et quedaràs més tranquil·la.
A més, si et molesta o et fa sentir incòmode els seus comentaris, hauràs de dir-li i tallar-ho. Perquè tens tot el dret a demanar que no et parli d'aquesta manera.
Cal una mica d'esforç, però estic convençuda que la distància entre tu i l'Alex només depèn de vosaltres dos, així que disfruteu de la vostra història d'amor!
Una abraçada!
www.consultajove.cat