Emocions
No se si hauria de fer la consulta aqui pero bueno...
Fa dos anys que el meu millor amic va marxar i em va deixar de parlar i a mi em va fer molt de malt pero no vaig plorar i ara cada vegada que ric molt acabo plorant no se perque. Podria estar relacionat amb lo del meu amic? I com ho soluciono si es aixi? perque ja fa mes de dos anys aprox.
PD:m'agradaria ser anonima
PDD: moltes gracies espero la resposta
InterPersonal

Hola bonica,
Moltes gràcies per la teva consulta. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Jo no sé si està relacionat, però el nostre cos és molt savi i si durant una temporada va reprimir-se aquesta tristesa, tard o d'hora, acaba sortint.
És possible que tot i que ha passat molt temps, per tu encara sigui una ferida, així que potser toca començar a curar-la, no creus? En comptes d'evitar-ho, et demano que facis un exercici de memòria: durant una setmana escriu en una llibreta algunes de les vostres millors anècdotes. Tan sols hi dediquis 15 minuts al dia n'hi ha suficient.
Ja t'avanço que serà una setmana dura i que possiblement estaràs més trista de l'habitual, però crec que és important que revisiquis la vostra amistat, perquè així, quan estiguis preparada (al cap de dues o tres setmanes) puguis escriure-li una carta de comiat.
És dolorós passar per això, però l'única manera de curar aquesta ferida és "desinfectant-la".
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat