Bé, em desespero
Hola!
Bé, sóc una noia de 14 i... en fi, no sé com explicar-ho. Em fa vergonya, la veritat. El tema és que encara no fa una setmana, vaig parlar amb un noi pel xat d'Adolescents. Vam parlar de la nostra vida, de què ens agrada fer, dels plans del futur, de què pensem sobre diversos temes... La sensació que a mi em va donar va ser molt bona. Tot va anar genial, no em va demanar en cap moment per un rollo ni fer cam ni res. Va ser tot parlar, treure les coses, conèixer-nos. Però, es va desconnectar de cop, i ja no he tornat a saber més d'ell. Vam parlar dissabte, i suposo que es tornarà a connectar aquest dissabte. Però no ho sé... Tinc moltíssimes ganes de parlar amb ell, però no sé si ell pensa el mateix.
Sé que hi pot haver un milió i mig de raons per explicar perquè no s'ha connectat... Però, bé, no puc evitar pensar que és perquè ja n'ha tingut prou amb mi. Què puc fer? O, més ben dit, què he de fer? Esperar? I què faig mentre espero? No paro de donar-li voltes... Necessito treure-m'ho del cap, perquè sé que segurament no acabarà bé, però no puc deixar de pensar en ell. Necessito ajuda. És normal? Ho hauria de deixar còrrer?
Gràciees per tot!
Una abraçadaa!
InterPersonal

Hola Saraa,
Per què tens vergonya d'expicar-ho? És molt bonic quans sents que connectes amb una persona! I això no ens ha d'avergonyir. Ningú sap què pot passar a partir d'ara... Potser quan torneu a parlar no hi ha tan feeling, potser es refreda la conversa o potser us enteneu de meravella i en surt una bona amistat o alguna cosa més!
No podem avançar-nos al futur, deixa que vagi passant. Sé que no és fàcil, però disfruta de l'estona que vau compartir i evita centrar-te únicament en ell, la teva vida continua i no pots parar-la! Així que tu fes com sempre i si vols, envia-li algun comentari, a veure com reacciona!
Una abraçada bonica!
Laia Sala
www.consultajove.cat