Ns q fer!!
Ya fa uns dies els meus "millors amics" (o això em pensava) em van fotre una putada molt gran. em van fer bullying explicant a tothom qui m'agradava, tot i que era mentida. segons ells u van fer pk estava molt amb les seves novies (unes de les meves millors amigues).
Yo mu vaig prendre fatal i vaig tenir una depressió tope forta, em volia suicidar. A més no va ser gaire la gent que em va recolzar i va estar al meu costat.
Ara sembla que tot ja està millor, però en realitat continuo estant com el puto cul, em costa molt oblidar i perdonar. Estic totalment apatic, no tinc ganes de fer res, tot ho trobo una merda i no se que puc fer.
Q faig? q es millor? em canvio d'insti?
InterPersonal

Hola anònim,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Primer de tot m'agradaria que quedés clar que el bullying és una situació d'assetjament CONTINUADA. Pel que tu expliques, vas tenir una situació on alguns dels teus companys es van riure de tu i entenc que no va ser una situació gens agradable. Tens tot el dret a sentir-te trist, enfadat i decebut amb aquests companys.
És important que aquesta situació NO ES REPETEIXI, i que si es repeteix, ho notifiques al teu tutor o tutora, perquè ell/a hi pugui posar remei. D'acord?
També és totalment acceptable que et costi oblidar-ho. Pren-te el teu temps. No prenguis cap decisió de canviar d'escola fins passats uns dies. Si tens oportunitat parla d'aquesta situació amb algun company amb qui tinguis confiança per explicar-li com t'has sentit.
Una abraçada
www.consultajove.cat