li dic que estic enamorada d'ell o no?
Hola!
La cosa es que fa uns tres o quatre anys vaig coneixer a un noi i ens vam fer suuuper amics, teniem molta confiança entre nosaltres i tal, pero fa uns mesos ens vam barallar moltissim i ens vam deixar de parlar, i fa uns dies em tornat a començar la relació però ara no hi ha confiança ni res, es començar de 0... pero el cas es que desde fa dos mesos o així que sentu coses per aquest noi, primer m'enganyava i em deia que era només atracció.. pero ara sentu segur que estic molt enamorada, mai m'havia passat això de sentir coses tan profundes per una persona, i ara resulta que te novia desde fa uns dies... i justament ell abans volia algo amb mi, pero jo no el veia d'aquesta manera en aquell temps... i em fa molta ràbia.
La cosa es que no sé si li tindria que dir que estic enamorada d'ell.. per començar bè la relació... o no li dic? però es que si no li dic patiré moltíssim, sobretot perque ell només em veu a mi com a una amiga a la que li pot explicar tots els seus lius i jo ho passo fatal...
I si li dic i ell s'allunya de mi? O tot es fa molt més incòmodo entre nosaltres?
NO SÉ QUE FER!! Ajuda siusplau!
InterPersonal

Hola Applecg,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Doncs la teva consulta és molt habitual! Sovint ens costa adonar-nos dels nostres propis sentiments, així que necessitem un temps per estar convençuts del què sentim per una persona, i llavors apareix el dubte sobre si dir-li o no.
Les dues opcions comporten algun risc. No podem preveure la reacció de l'altre persona i per tant, hem de contemplar totes les possibilitats i assumir les conseqüències. Per tant, jo no puc dir-te quina és la millor opció, tu et coneixes i saps quina és la opció que s'adiu més a la teva manera de ser.
Una abraçada
www.consultajove.cat