Amoor ???
Hola,
Hi ha un nen de la meva classe que no se si m'agrade o no. Perquè quan estic amb ell m'agrade estar amb ell i no vull marxar, i per mi es guapo, però tinc molts dubtes. A part sempre seu a la meva falda(sóc noia ell noi), i avui m'ha abraçat. Però jo per ell només sóc una amiga i diu qe sóc fea i molt simpàtica.
El que sento per ell és amor, amistat o atracció ?
PD: Perdo per les faltes, i gràcies per llegir-ho.
PD 2 : També crec qe a lo millor és una obseció per tenir novio.
InterPersonal

Hola kiky,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal.
Aquest és un dels dubtes que molta gent té. La veritat és que si dubtes, potser és que encara no s'han definit els teus sentiments. La línia entre l'amistat, l'atracció i l'enamorament sol ser molt fina, així que si no ho tens clar, pren-te el teu temps i observa't. Mira com et sents quan estàs amb ell, si penses en ell com a possible parella, si només tens la idea de tenir parella, si ell és el tipus de persona que t'agrada....
No tinguis pressa, és important que ens coneguem a nosaltres mateixos per saber quin tipus de persona ens agrada tenir al nostre costat.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat