Ajuda amb un noi pls!!
Hola!soc una nena de 1 eso (12 anys) i m'agrada un nen que va a 2 de eso. El problema es que yo a ell no el coneixo i ell a mi tampoc, no se ni com es diu ni res i me encantaria ser la seva amiga pero es que no se com parlar amb ell. A part de peruqe no va amb mi a la classe i aixis es mes complicat parlar amb ell i a part perque no ens coneixem de res i sera com, que fa aquesta nena que no coneixo de res parlant amb mi?? Pero es que m'agrada i quan el veig en el pati es molt trist perque me encantaria dirli algo, i a part tambe soc molt vergonyosa. Ajuda sisplau!! :(
InterPersonal

Hola Julia,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal.
La veritat és que, per tal que algú es fixi en nosaltres, primer ha de saber que existim, oi? Així que tens tota la raó en voler contactar amb ell. Ara anem a veure la manera: pots intentar buscar si teniu algun amic o conegut que faci de pont i us presenti, pots agregar-lo en alguna xarxa social com el facebook o l'instagram i a partir d'aquí iniciar una conversa, o pots agafar aire i presentar-te cara a cara.
Mira quina és la manera que s'ajusta més a la teva manera de ser. I un cop comencis a tenir contacte amb ell, podràs tornar a valorar si t'agrada o no.... Perquè recorda: una cosa és l'atracció (una persona ens pot semblar molt interessant) i l'altre l'enamorament (on ens agrada la manera de ser de la persona, els seus valors, les seves idees...)
Una abraçada!
www.consultajove.cat