Consells?
Hola! Ja fa uns 3 anys que tinc molta obsessió per tenir un físic perfecte, i tot i que porto des de ben petita fent molt esport, sempre he estat al límit de tenir "sobrepes". Fa poc vaig començar a deixar de menjar, però vaig adonar-me que no era bo per això ara estic fent una dieta saludable. Faig unes 10 hores d'esport a la setmana, no menjo res dolç com xocolata, galetes... però segueixo veient-me malament, algun consell per baixar de pes? Moltes gracies!
Sara Bujalance

Hola Granate16! Com molt bé dius, deixar de menjar no és bo per a la salut, però és que a més d'això, deixar de menjar fa engreixar a mig/llarg perquè el cos aprèn a engreixar quan veu que no li arriba prou aliment, de manera que s'esforça per acumular més greix per tal de tenir energia per quan no li arribi des de fora. La millor manera d'assegurar-se un bon pes és menjar saludable i fer esport, com ja fas. No cal que suprimeixis del tot els dolços, també els pots menjar sempre i quan sigui de forma moderada. I el millor "truc" per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos és ser constants en uns hàbits saludables i aprendre a valorar-nos positivament i acceptar-nos tal i com som. Recorda que el cos no depèn només del que mengem i l'esport que fem, sinó que també depèn d'un factor genètic, que ni triem ni podem canviar, i que per això és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Molts petons!!