Què puc fer?
Hola, gràcies per la consulta!
Primer vull deixar clar que no som anorèxica, bulímica, ni res.
Però si que no m'agrada el meu cos. No m'agrada i més d'un pic he deixat de menjar per llargs períodes de temps, però me n'he adonat que no és la solució. També he vomitat però ja no.
La solució no és posar-me a dieta, la solució és deixar de criticar el meu cos. És meu i l'he d'estimar pel que és, no voler canviar-lo. Però em costa molt... Cada dos dies penso en amagrir-me, en canviar el meu cos...
Vull ser una persona sana física i mentalment.
Gràcies!
Sara Bujalance

Hola! Tens tota la raó, la manera d'agradar-se a un mateix és acceptar-nos tal i com som i tractar bé el nostre cos. Fes-te una llista de les coses que t'agraden de tu i recorda-te-la sovint (pots demanar ajuda a familiars i amics per fer la llista), donat permís per tenir defectes i equivocar-te com tothom, creu-te una persona digna de valor i respecte (totes les persones, tinguin el físic que tinguin, són dignes de valor i respecte) i, molt important, parla amb la teva gent de confiança, pares, amics, etc. sobre com et sents, les teves preocupacions... Treure-les a fora i compartir-les amb algú de confiança t'ajudarà a sentir-te bé. Molts petons!!