No ho tinc clar..
Hola, la consulta la faig perquè m'agradaria saber com identificar si a un noi li agrades.
M'agrada un noi de la meva classe i quan parlem ens mirem als ulls i ens somriem, a vegades penso que jo també li agrado però d'altres no ho tinc tant clar i hem començo a fer molts lios. Ell no ha sortit mai amb ningú i jo només he tingut dos lios, per tant cap dels dos té experiència, sobretot ell. El fet és que m'agrada bastant i vull que hi hagi algu, vull estar segura de que li agrado. Sóc tímida però estic intentant abandonar una mica la vergonya per poder parlar més amb ell. No som amics amics però si parlem a classe i uns quants cops hem parlat pel whats, i un d'aquests cops fins molt tard, cosa que em va estranyar i hem va fer tindre esperançes en que potser li agrado (ja que jo no parlo fins tant tard un dia entre setmana amb ningú...). Sé que ell és tímid, però quan parlem té confiança amb mi perquè hem mira als ulls. M'agradaria saber com veure pel seu llenguatge corporal si està interessat o si m'ho invento jo. Torno a repetir que quan parlem em mira als ulls i sempre acabem rient i em somriu a vegades i a classe ens mirem alguna vegada també.
Gràcies :)
InterPersonal

Hola Beeeeetty!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Tant de bo existís una tècnica infal·lible per saber, sense preguntar-ho, si li agradem a algú o no, t'imagines? Sembla que tot seria més fàcil, però ens perdríem aquests moments tan màgics de les mirades de complicitat, dels somriures, de les converses pel xat fins altes hores de la matinada...
Pel que expliques sembla o s'intueix que entre vosaltres hi ha alguna cosa especial, i que apunta que és un sentiment mutu, però com saps, l'única manera que tenim de saber-ho del tot cert és preguntant-li directament a ell. A vegades ens hem "d'empassar" aquesta vergonya i fer un pas endavant per veure què passa, assumint els riscos de que la cosa no vagi com esperàvem.
Et passem aquest link on trobaràs un llistat de coses que et poden donar alguna pista per saber si li agrades o no:
Ja ens explicaràs com va evolucionant la vostra història!
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat