Profe
Resulta que hi ha un profe de filo al insti que ultimament el veig molt atractiu (em posa vaya) i el dilluns es el seu últim dia com a sustituto, suposo que tindria uns 35-40 pero avui se li marcava la samarreta i no podia parar de imaginarme... bueno us lo imagineu jajaja . Es normal? No sento res per ell, al contrari, em cau bastant malament, pero em posa encara que potser podria ser el meu pare, el que tinc clar es que no faré res ja que em puc buscar molts problemas
InterPersonal

Hola Roger!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori i per la confiança!
La situació que expliques és de tot normal, i més freqüent del que ens pensem, així que pots estar del tot tranquil. Sovint ens podem sentir atrets pels nostres professors, ja sigui perquè tenen més experiència, perquè admirem els seus coneixements, o simplement perquè ens agrada el seu físic o la seva manera de comportar-se. Inclús pot barrejar-se tot!
De totes maneres, una cosa és sentir aquesta atracció i l'altra és que portem a la realitat aquesta fantasia. Com bé dius: "el que tinc clar és que no faré res". Has de tenir present, que hi ha una diferència d'edat important, tu encara ets menor d'edat, esteu en moments del cicle vital totalment diferents, i és molt poc probable que aquesta atracció física que sents sigui mútua. Així que no li donis més voltes.
Una abraçada Roger!
Mariona Busto
www.consultajove.cat