Millors amics
El problema que tinc jo amb la colla, sobretot amb les amigues, esqe nose de qe parlar amb ells. desde petits que som amics amb tots, pero a clase o pel carrer no se que dilsi, i veus a les tardes tothom parlan amb whatsapp amb entre ells menys que no parlo amb dingu, el meu poblema suposo el qe es, es qe no se ni com obrirlos, ni de qe parlar, crec qe sels i fa aborrit parlar amb mi.
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta!
T'ho han dit algun cop que se'ls fa avorrit? O és una percepció teva? Si sou amics de tota la vida, dubto que ells no vulguin parlar amb tu. Potser el problema és que com que tu creus que s'avorriran, et poses molta pressió a sobre i et bloqueges... per això potser no se t'acut res a dir! Que en penses? Pot ser aquest un dels motius?
Pensa en temes de conversa que tingueu en comú amb algun dels teus amics o amigues: l'escola, les activitats extraescolars, excursions o activitats que hàgiu fet, gent en comú, futbol, sèries de televisió, anècdotes divertides de classe... intenta pensar diferents coses i fes la prova! Parla amb un d'ells, amb el que et sentis més segur i amb més coses a comentar! Parla amb ell per xat o en persona i a veure com et sents!
Molta sort!
www.consultajove.cat