Anorxia :(
Holaa, mira fa uns mesos et vaig explicar que menajava cada cop menys i menys cuantitats, que tenia menjar prohibit, que sóc diabètica i que vaig arribar a un punt que no em podia aixecar del llit de lo marejada que estava. Em vas contestar que estava patin anorèxia.
Llavors vaig començar a menjar normal, cada dia m'envava recuperant i així van passar uns mesos bé.
Ara fa poc vaig llegir el nom anorèxia i em vaig enrecordar de tot lo que vaig passar, i em van vindre de cop unes ganes de vomitar i menjar lent. Ara crec que he tornat a recaure perquè penso amb anorexia i menjar i coses relacionades amb aquestes i em venen ganes de vomitar, em ve com un nus al coll.Em vas donar un numero per que hi truques si seguia així.
Es normal que cada cop que pensi amb anoreixa i coses relacionades amb vinguin ganes de vomitar?
S'em noten més les clàvicules que avans i m'agrada saps? es com si m'agrades estar prima a vegades penso, putser es molt vetia pero penso que preferiria que m'agafes algu a estar gorda. Ja ser que pot sonar molt bèstia pero es lo que penso.
Creus que he recaigut? Ara em marejo una mica a vegades i m'agafa mal de cap.
Contesta siusplau tinc por a tornar haver recaigut
Sara Bujalance

Hola Anoieta! Me'n recordo de tu, per tot el que expliques sembla que sí estàs patint anorèxia actualment. L'anorèxia és una malaltia molt perillosa per a tothom, però per a algú que pateix diabetis com tu encara més. Sé que la malaltia fa que tinguis més por a engreixar que a qualsevol altra cosa, però no permetis que la malaltia et manipuli, la teva vida és teva, així que demana ajuda als pares. Tu no tens la culpa del que t'està passant i els teus pares volen ajudar-te, tal i com ho voldries tu si ells tinguessin un problema, parla amb ells el més aviat possible perquè és urgent. També pots trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima si necessites parlar: 93 454 91 09. Molts ànims i molts petons!!