se que la ha olblidat... pero...
Hola
El meu novio i jo fa relativament poc (menys de dos setmanes) que hem començat a mantenir relacions sexuals. El primer cop ell va ser molt carinyos, cuidados, i comprensiu, va anar tot bé no em va fer gaire mal, el problema esque aquell dia despres de fer-ho quan ell encara era asobre meu em vaig posar a plorar, no sé gairebé perquè pero si que se que una part va ser perquè no era el seu primer cop, llavors em van venir tot de preguntes al cap: Quan ho van fer, ell volia? li va agradar? i despres del temps ..: es pasaven el dia fen-ho? li feia el mateix que ami? i sobreetot... ell léstimaba cuan ho van fer? tot aixó li he preguntat i ho he parlat amb ell entre llàgrimes,ell diu que era molt diferent, que no lestimaba massa i que ell no tenia ganes de fer-ho, nose perque mafecta el pensar que ha estat amb una altre abans que jo i que ha fet el mateix que amb mi, se que es passat... nose que fer per no sentirme tant malament
Gràcies
InterPersonal

Hola!!
Gràcies per escriure'ns i ser tan sincerta. Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal.
El cert és que la gelosia és un dels grans mals dins una relació de parella. Per una banda, la persona que se sent gelosa ho passa molt malament. Per altra banda, l'altre membre de la parella pot arribar a sentir-se molt malament i una mica asfixiat.
És important que aquest tema es posi sobre la taula, per tant, ho vas fer genial parlant amb ell!
Ara és moment que tots dos treballeu per tal que aquest problema no acabi amb la relació. Seria molt interessant que tu anotessis en una llista què necessitaries per sentir-te "confiada", que és el que et preocupa. Cal que siguin coses concretes.
També us proposo un joc: penseu en alguna senyal secreta (que només conegueu vosaltres dos) per indicar-vos que la gelosia està apareixent. Així ell sabrà en quins moments tu et sents més malament i podrà actuar. També ell necessitarà un codi per dir-te que tot "va bé" i així tu tranquil·litzar-te.
Haureu de parlar-ne molt, perquè és l'única manera que podeu construir una relació de confiança.
Una abraçada bonica
www.consultajove.cat