Com li dic i que faig?
Hola adolescents!! El cas es q hi ha un noi que m'agrada desde fa molt i li vull dir... pero no se com necessito ajuda adolescents!!!
Merci!! Petons!
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Entenc que no sàpigues molt bé com dir-li, aquestes coses sempre fan una mica de respecte! Però has de pensar que no tens moltes opcions... Has de vèncer la teva vergonya, agafar-lo, i parlar amb ell.
El millor és dir-ho cara a cara, tot i que hi ha gent que quan la vergonya és molt i molt gran utilitza les xarxes socials per sincerar-se, és més fred, però de vegades és més fàcil quan a una persona la timidesa la supera. Si ho fas cara a cara, pots dir-li directament o pots començar a trencar el gel amb indirectes, pots preguntar-li si li agrada algú? Si ell voldria tenir novia?, etc. Pensa en les opcions que tens, escull una i endavant! Quan ens agrada una persona està bé arriscar-nos i dir el que sentim, si després el nostre sentiment no és correspòs ens enduem una desil·lusió, però almenys, no ens hem quedat amb el dubte de què sent l'altra persona.
Molta sort!!
www.consultajove.cat