M'aGrAdA? :))
Hoola!
Bé, anem per feiina... la meva consulta va de que: un noi que té 15 anys (jo en tinc 13) em detras i jo a ell també però cap dels dos ens ho hem dit mai. Jo voldria parlar amb ell pero es que sempre que el veig tothom no para d'emprenyarme i ens fa vergonya parlar... què puc fer per parlar amb ell?
Meersii per l'ajudeeta, petoons:)
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Entenc com et sents, és normal sentir vergonya en aquestes situacions, i més, si com dius, la gent us empeny i està pendent de si parleu o no parleu.
El que està clar, però, és que si els dos sentiu alguna cosa, heu de donar el primer pas i trencar la vergonya per poder parlar. Com fer-ho? Doncs no hi ha un truc màgic, l'única manera que hi ha és donar el primer pas i superar aquesta vergonya que en moments us bloqueja. Pots mirar de trobar-lo en un moment en el qual no hi hagi ningú, on no hi hagi ningú empenyent-vos, ni ningú pendent de vosaltres. Pensa una mica en quines coses li pots preguntar i de què podeu parlar per sentir-te una mica més segura. També, tot i que no és el mateix, pots intentar iniciar el contacte per les xarxes socials, parleu una mica sense ningú pendent i així potser trenqueu una mica el gel!
Molta sort bonica!
www.consultajove.cat