Complexes...
Hola:)
La veritat es que molts cops amb les meves amigues em sento incomoda, perquè elles tenen novio i jo encara no n'he tingut. Jo crec que uns dels meus defectes es que em vaig trencar una dent. Aquest estiu me l'arreglaran però tot i així estic incomoda perquè en les fotos em veig molt malament per culpa de la dent....
Tinc complexe de la meva dent, i apart porto ulleres... no se que puc fer per sentir-me millor, ajudeu-me plis!
InterPersonal

Hola riallera!
Quin nick tan bonic! Moltes gràcies per escriure al consultori.
Segurament el tema de la dent per tu té una dimensió molt més gran que per la resta de gent. Tots tenim les nostres petites particularitats (que ens fan especials). És bo aprendre a conviure amb elles, perquè ens fan més autònoms!
Procura no centrar-se únicament en aquest aspecte i busca altres parts del teu cos que t'agradin (ni que sigui una piga!)
Pel què fa a les teves amigues, no tinguis pressa. Tot arribarà i no cal precipitar-se. Aprofita aquesta temporada per fer coses que t'agradin, per descobrir els teus gustos i les teves aficions. ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat