No se que fer
A veure, t'explico la meva germana esta en un centre de menors des de fa més d'un any, ara esta ha un obert. Jo ha casa no estic bé i bueno m'agermana ha parlat amb la seva tutora del centre i es molt (molt molt molt molt) probable de que jo també hi entrí. Fins aquí bé, però es que tinc por ha cagar-la, per que clar si hi entro puc fer que ha ma mare li entrí una depressió gegant, però si no hi entro la depressió la puc arribar a tenir jo.
Si poguessis dir-me algo t'ho agrairie molt.
Adéu i bona nit.
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
No ens expliques el motiu pel qual vols entrar en un centre ni quina és la situació que estàs vivint, però sí que ens dius una cosa molt important, que aquesta decisió la prens perquè és el millor per tu, i per la teva salut. És important que si creus que ho necessites, i que és una cosa que fas pel teu bé, la facis.
Parla amb la teva mare, explica-li que no estàs bé i que creus que el millor seria que tu poguessis entrar per tal de poder estar millor en un temps. Segur que la teva mare pateix, però com a mare segur que vol el millor per vosaltres, així que encara que d'entrada segur que li fa mal agrairà que ho facis i que en un temps puguis estar molt millor amb tu mateixa.
Si tot i la meva resposta, que conec poc la situació, et queden dubtes, podries parlar amb el teu tutor o amb algun adult que conegui bé la situació i que et pugui ajudar i donar algun consell de com afrontar aquesta situació.
Molts ànims!
www.consultajove.cat