confusio
Bonees, estic molt liada perquè "m'agrada" un que també li agrada a la meva millor amiga i ella sempre m'ajuda amb ell fins fa poc que també li mola, a ell li agrada ella però ella no vol res amb ell per no fer- me mal que ho veig molt bé... Però per altre banda està el meu ex que es super *-* i em tracta genial com si estiguessim sortin, avui m'ha "demanat" un petó i li anava a donar i ve el meu millor amic...i no se....
petons!!!!
InterPersonal

Hola Ariiadna!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Quin embolic! És normal que estiguis confosa! Aquestes coses passen més sovint del que ens pensem. Pel que veiem la teva amiga ha estat molt correcte amb tu, per tal de no fer-te mal ha posat davant la vostra amistat que la possible relació amb aquest noi. Tot i així, si tots dos s'agraden, no creus que potser és injust que no puguin estar junts? Tu i ella podríeu seguir sent amigues encara que ella estigués amb ell?
Pel que expliques el teu ex encara et fa sentir alguna cosa especial, creus que ho podríeu tornar a intentar? Fes una llista de pros i contres de tornar amb ell i valora què sents realment. Potser t'ajuda a desfer una mica aquesta confusió que sents.
Esperem haver-te ajudat a veure les coses una mica més clares!
Una abraçada Ariiadna!
Mariona Busto
www.consultajove.cat