Estries
Hola
fa uns mesos em van començar a sortir estries a les cuixes, ara a la zona de les lumbars. Em poso crema quan em dutxo ja que soc una mica irresponsable. El cas es que ja s'apropa lestiu i lultim dia de curs anem tot el insti a la piscina. no vull anar-hi, ja que cap nena te les cames com jo. m'han dit que les estries no marxen.
si faig esport i poso les cames mes dures es notaran menys? mes? o igual?
gracies
Sara Bujalance

Hola! Fer esport i posar-nos en forma fa que tot el nostre es vegi millor, però per dissimular les estries és necessari que a més de fer esport hidratis molt bé la pell amb crema i que beguis prou aigua, a més de menjar equilibrat i variat. Hidratar la pell, i menjar equilibrat i variat per evitar canvis bruscos de pes (les estries surten quan fem una baixada o pujada de pes ràpida, per això surten en edat de creixement, perquè el cos es fa més gran i la pell s'estira en poc temps) evitarà que te'n surtin de noves. MOlts petons!!