amic sense higiene :( ajuda siusplau!!
tinc un amic que esta enamorat de mi, i jo vull sortir amb ell, el problema esq no es renta els dents i desde fora és veu, també te vigoti... que puc fer, és una tonteria que no sorti amb ell per això però esq la higiene m'ho impedeix
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per la confiança!
La higiene és molt important, i tant! Dius que ell està enamorat de tu, però i tu, estàs enamorada d'ell? Si és així, i tens ganes de sortir amb ell, però t'ho impedeix la higiene, l'únic que pots fer és parlar amb ell, sempre des del respecte. Dóna-li un cop de mà des de la confiança, sense fer-lo sentir malament, sinó en positiu per millorar. Hi ha moltes maneres de dir les coses. Et pot ajudar posar-te en el lloc de l'altre, és a dir, com et sentiries tu si et diguessin això i de quina manera creus que el comentari et podria ajudar a millorar sense sentir-te ofesa. Pensa que tot el que has comentat té solució!
Que vagi molt bé!
Una abraçada,
Mariona Busto
www.consultajove.cat