AJUDA PLIIIIIS!!!
Nescessito ajuda! No se que hem passa que no puc parar de penjar...per molt que vulgui, sense adonarmen, torno a estar menjant, i no m'agrada el meu cos!! hem veig grossa, i no vull menjar, pero es innevitable! nescessito sentir-me be aquest estiiu...no se que hem passa...ajuda!!!
Sara Bujalance

Hola AlbaObiol! La millor manera d'evitar picar entre hores i/o menjar amb ansietat és fer 5 àpats al dia (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda), de manera que vas menjant cada 3-4 hores aproximadament i no dóna temps a que aparegui l'ansietat. També és important que mengis suficient, sense quedar-te amb gana, ja que si no menges prou és fàcil que després piquis abans del següent àpat. I menja també variat i equilibrat, per a que al teu cos no li falti de res. Fer esport habitualment també t'ajudarà. I el que també t'ajudarà molt és parlar amb la teva gent de confiança sobre les coses que et preocupen i sobre com et sents amb tu mateixa. No et quedis a dins la preocupació, treu-la fora i comparteix-la amb la teva gent, això rebaixarà l'ansietat i t'ajudarà a sentir-te bé amb tu mateixa. I si tot i així continues igual, serà necessari que vagis al metge i li expliquis. Molts petons!!