Enamorada d'un noi gran...
AJUDA!! Tinc un problema, i es que tinc 14 anys i estic enamorada d'un de 22.Ens coneixem des de fa gairebé 2 anys i sempre hem sigut amics i ens tenim molt carinyo. Però fa uns mesos que estic començant a sentir més per ell, perquè ara parlem més, i me n'he adonat de que és l'únic tio que em demostra tot el que l'importo! Sé que per ell sóc molt petita i que tot i que a ell això de l'edat no l'importa gaire perquè ja s'ha enrotllat amb moltes més petites que ell, sé que ami em veu com una amiga amb molt carinyo tot i que li agradi el meu físic. Llavors hi ha un altre problema. La meva cosina està enamorada d'ell des de el primer dia que el va veure, i també xarren molt i són molt amics tot i que ell sap que esta colada d'ell! La meva cosina sempre em parla d'ell, que no el pot oblidar, que li agradaria perdre la virginitat amb ell... i ara és massa tard per dirli que jo també ho estic...perquè ella sospita molt i sé que això li faria molt mal... No sé que fer. Vull oblidar-lo, perquè sé que això és impossible, i que només em fa mal, però noi puc. M'encanta. I ara a més està la meva cosina... que no sé com dir-li, perquè sé que la perdré, perquè ella sempre m'ha sigut sincera i m'ha demanat més d'un cop si em passava algo amb ell...
AJUDA. Gràcies<3
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Primer de tot comentar el tema de l'edat, sovint hauràs sentit la frase de què "en l'amor, l'edat no importa!" i és així en molts casos, però sempre que l'etapa vital que estigueu vivint no sigui molt diferent. M'explico: hi ha edats en què un està en un moment vital molt diferent que l'altre, i això pot fer que la relació no funcioni. En el vostre cas, possiblement esteu en moments força diferents, ell segur que porta un estil de vida, i busca unes certes coses amb 22 anys, que possiblement tu amb 14, pel moment vital en el qual et trobes, encara no busquis. Això, però, és una cosa que has de valorar tu mateixa, ja que com sempre, cada cas és un món.
Pel que fa a la teva cosina, depèn de la decisió que prenguis amb aquest noi (mirar d'oblidar-lo i conèixer nova gent, o dir-li el que sents) hauràs de parlar amb ella, ser sincera, i explicar-li com et sents i el que sents per aquest noi. Se que et fa por per si s'enfada, però pensa que si s'entera per altres persones encara serà pitjor.
Una abraçada i molts ànims!
www.consultajove.cat