enbolic
Hola tic un problema bastat gra almeys per a mi i es que estava tontejant amb un noi vam estar parlant durat 1 mes i volia quedar amb ell ja que era molt majo i altres coses el problema es que es va liar amb una amiga meva i encara fa com si no passes re pero ja no enns parlem ja que despres d'aixó vaig voler perdre tot contacte amb ell. L'altre dia vaig sortir a donar un volt i mels vaig trobar juts vaig tenir que cuidar a la meva amiga ja que no es trobava be i no la culpo de re ja que ella no sabia que totejava amb aquell noi. tot anava be mes o menys enacra que tenia ues ganes enormes que partirli la cara em vaig contolar perque no volia que ningu sapigues que durant aquell temps vaig estar tontejat amb ell, nomes per o ferli mal a la meva amiga, el problema es que quan ja marxava el oi em va fer un gesta mab les celles que em va fer enrabiar molt, i ns ser que fer li conto a la meva amiga, li fara molt de mal?
merci
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Dir-te, en primer lloc, que has tingut una actitud molt madura, encara que aquesta situació no hagi sigut fàcil, que segur que no ho ha sigut, has pogut veure les coses amb objectivitat i valorar que la teva amiga no tenia la culpa d'aquesta situació. Pot semblar lògic, però sovint no és tan fàcil com sembla.
Pel que fa a què és el millor que pots fer, has de valorar un seguit de coses: creus que la teva amiga es mereix saber-ho? Li dius per ella? O li dius perquè tu estàs enfadada i et farà sentir millor a tu? Si ella s'entera per una altra persona li sabrà més greu? Has de valorar tot un seguit de coses i prendre la decisió que consideris més adequada. La resposta només la tens tu!
Molta sort! Una abraçada!
www.consultajove.cat