és amor de veritat o no? (K)
Una última pregunta:* és possible enamorar-te d'algú per internet? quant de temps ha de passar per saber que estàs enamorat? pot ser que només sigui atracció física per les fotos (això és possible??)??? o pot ser que estigui idealitzant totalment a l'altra persna? és que m'agrada una persona que només conec per internet, no ens hem vist, i m'agrada molt això ho sé segur, però no sé si me n'he enamorat..estic molt confosa, penso en aquesta persona cada dia, he canviat per aquesta persona, quan penso en ella no puc evitar posar-me nerviosa i riure, em fico vermella cada cop que sento el seu nom, estic rara, atontada, només penso en ell....estic tota l'estona mirant si s'ha connectat o no, si m'ha enviat algun missatge, analitzo totes les converses, no deixo d'imaginar coses.. i m'encanta tot d'aquesta persona, la veig perfecte. Però clar, com que no l'he vist i no la conec mol, no sé què pensar! Això no és amor, no?!!!! pfff
petonsssssssssssss:3
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
El "problema" dels enamoraments per internet és que moltes vegades giren entorn d'una persona que no és del tot "real". Segur que mitjançant converses, fotografies has pogut conèixer molt d'ell, però com dius, no l'has vist en directe i moltes de les coses te les imagines i idealitzes com seria estar amb ell.
Aquestes idealitzacions i fantasies poden donar peu a possibles desil·lusions en el moment en el qual coneixem a la persona, ja que després, potser no acompleix totes les expectatives que nosaltres havíem imaginat. Per tant, pot ser que sentis un sentiment molt fort cap aquesta persona, però has de tenir clar que de moment, és un sentiment cap al qual tu imagines que és aquesta persona, quan el coneixis, sabràs si s'ajusta o no a la realitat.
Comentar-te, per últim, que segur que ja ets conscient, del risc que pot tenir parlar amb persones desconegudes per les xarxes socials. Moltes vegades és difícil tenir la certesa al 100% que la persona que hi ha a l'altre costat és la que diu ser. Segur que has sentit molts casos. Vés alerta i si algun dia us veieu, explica-li a algun adult, vés amb alguna amiga, pren mesures. És important ser responsable en aquestes situacions.
Una abraçada
www.consultajove.cat