com la puc ajudar?
Hola, doncs el que em passa és que la meva millor amiga té TDAH (té 13 anys). Pel que he llegit, és un problema que et porta dificultats a l'hora de concentrar-te, i també fa que estiguis hiperactiu tota la estona. Llavors, ella el que fa és prendre una pastilla cada dia (el concerta). La pastilla té varis efectes: Estar més "calmada" (una mica massa, fins a estar trista a vegades), i també fa que perdi la gana. Això de que perdi la gana és un desastre. Ella és d'aquestes persones que per molt que mengi no s'engreixa... doncs imaginat si ni menja. Va perdent quilos, i esta molt prima. Puc fer algua cosa jo? o sigui la puc ajudar d'alguna manera? Esque de veritat que em dol molt veure-la així, i m'agradaria poder-hi fer alguna cosa.
Gràcies
Sara Bujalance

Hola! Entenc la preocupació per la teva amiga. Com amiga tens un paper molt important a l'hora de donar-li suport i recolzament, però malauradament no pots fer desaparèixer el TDAH. A més, si la medicació té efectes secundaris, és feina del metge arreglar-ho. De manera que el millor que pots fer tu és estar al seu costat, mostrar-li afecte i el teu recolzament i suport sempre que el necessiti. Escolta-la quan parli i dóna-li ànims. Potser sembla que no és molt, però t'asseguro que l'afecte i el suport són factors importantíssims a l'hora d'ajudar algú, segur que ella ho veu i t'ho agraeix. Molts petons!!